Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Artifex Mundi aktualizuje strategię, stawia na gry free-to-play

Udostępnij

Zarząd ART (ARTIFEX) podjął decyzję o aktualizacji strategii rozwoju grupy na lata 2019-2022. Zaktualizowana strategia zakłada koncentrację zasobów na rozwoju działalności deweloperskiej i wydawniczej w segmencie gier free-to-play. Jednocześnie spółka ma zakończyć, w dającym się przewidzieć horyzoncie czasowym, działalności w segmencie gier premium.

„Zarząd Spółki informuje, że w konsekwencji zmiany strategii Spółka planuje zakończenie prac nad dalszym rozwojem projektów gier Hot Shot Burn! i Rogal, a także nawiązanie współpracy z podmiotami trzecimi w zakresie aktywności wydawniczej związanej ze wspomnianymi tytułami” – czytamy w komunikacie

W komunikacie dodano, że aktualizacja strategii ma na celu zwiększenie prawdopodobieństwa osiągnięcia zakładanych wyników komercjalizacji gier free-to-play Bladebound i Tiny Dragons rozwijanych jako projekty strategiczne.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus