Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grupa VRG odnotowała w grudniu 5,6% wzrost sprzedaży

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w grudniu 2019 równe około 156,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 5,6%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w grudniu 2019 r. do około 84,2 mln zł, czyli o 7,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 69,1 mln zł, o 6% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 1066,8 mln zł (+32,4% r/r). Za 657,3 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 371,5 mln zł jubilerski. To odpowiednio 45,1% i 18,7% wzrost w stosunku do okresu styczeń – listopad 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,0% i była wyższa od marży osiągniętej w grudniu 2018 roku o około 0,5 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - grudzień 2019 wyniosła około 52,0% i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec grudnia 2019 równa 54,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus