Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w grudniu 2019 równe około 156,3 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 5,6%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w grudniu 2019 r. do około 84,2 mln zł, czyli o 7,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 69,1 mln zł, o 6% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 1066,8 mln zł (+32,4% r/r). Za 657,3 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 371,5 mln zł jubilerski. To odpowiednio 45,1% i 18,7% wzrost w stosunku do okresu styczeń – listopad 2018 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,0% i była wyższa od marży osiągniętej w grudniu 2018 roku o około 0,5 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - grudzień 2019 wyniosła około 52,0% i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec grudnia 2019 równa 54,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,4 tys. m2.