O ponad 60 proc. zwiększyły się przychody ze sprzedaży produktów grupy BLO (BLOOBER) w trzecim kwartale bieżącego roku. Zysk netto na poziomie skonsolidowanym przekroczył w 3,12 mln zł i był o ponad 50 proc. wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Dobre wyniki to efekt pierwszych wpływów ze sprzedaży flagowego produktu spółki- Blair Witch.
Narastająco zysk netto grupy Bloober Team sięgnął już ponad 4,27 mln zł (przy 11,7 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów), szykuje się zatem rekordowy rok dla krakowskiej spółki. – Oczywiście to efekt wpływów ze sprzedaży Blair Witch. Chcę jednak podkreślić, że w wynikach minionego kwartału widać tylko znikomą część z nich, a nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa jeśli chodzi o promocję gry i potencjał sprzedażowy w 2019 r. O szczegółach poinformujemy wkrótce.- zapowiada Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Najnowsza gra krakowskiego developera zrealizowana we współpracy z hollywodzkim gigantem – Lionsgate, miała premierę na komputery PC i konsolę Xbox One 30 sierpnia bieżącego roku. Zebrała bardzo dobre recenzje od największych magazynów branżowych.
Premiera Blair Witch ugruntowała pozycję Bloober Team jako lidera rynku horroru psychologicznego. – Blair Witch „otworzył worek” z propozycjami. Analizujemy potencjał i możliwości kolejnych produkcji. dodaje szef Bloober Team.