Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ponad 2,6 mln zł przychodów wypracował Creepy Jar w III kwartale 2019 r.

Udostępnij

Ponad 2,6 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów wypracował CRJ (CREEPYJAR) w trzecim kwartale 2019 r. Narastająco wpływy ze sprzedaży GREEN HELL przekroczyły 4.6 mln zł. Spółka liczy, że m.in. dzięki nadchodzącym promocjom najlepszym kwartałem będą ostatnie trzy miesiące 2019 r.

- Jesteśmy zadowoleni, że sprzedaży w trzecim kwartale. Nie widać tego w wyniku netto co jest efektem sposobu księgowania i zmiany stanu produktów, ale na 30 września mieliśmy ponad 4 milionów złotych gotówki na koncie, co pozwala ze spokojem pracować nad wersją co-op, wersjami konsolowymi i kolejnymi projektami- podkreśla Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

W miniony weekend Creepy Jar zakończył pierwszą, 20 proc. promocję na zakup GREAEN HELL.

- Pierwsza promocja przyniosła dużo większa sprzedaż niż zakładaliśmy. Sprzedaliśmy 10 000 sztuk gry zaledwie w dwie doby z czego tylko doba supportowana była przez STEAM. Będzie to widoczne w wynikach czwartego kwartału. Dlatego zdecydowaliśmy się wziąć również udział zarówno w jesiennej jak i zimowej promocji. Ta pierwsza rozpocznie się jeszcze w listopadzie i potrwa tydzień- zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. Promocja zimowa będzie trwa dwa tygodnie i zaczyna się tuż przed Świętami

Przypomnijmy, że pełna wersja GREEN HELL, symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej, trafiła do sprzedaży 5 września. Od tego czasu w serwisie STEAM pojawiło się ponad 1300 nowych komentarzy, a średnia wszystkich (ponad 5000 w 15 miesięcy) to wciąż 83%. Równie wysoka jest średnia (77%) komentarzy na portalu Metacritic. Spółka sprzedała już ponad 300 000 kopii gry, a tzw. wishlista sięga 600 000 potencjalnych chętnych.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus