BLO (BLOOBER), niezależny producent gier z gatunku hidden horror, ogłosił współpracę z Koch Media w zakresie dystrybucji gry Blair Witch w wersji pudełkowej. Tytuł trafi na komputery osobiste oraz konsole jeszcze w tym roku.
Bloober Team podpisał umowę licencyjno-dystrybucyjną ze spółką Koch Media GmbH na wydanie Blair Witch w wersji pudełkowej. Na bazie porozumienia gra będzie dostępna w sklepach na terenie Ameryki Północnej i Środkowej, Australii, Nowej Zelandii oraz państw EMEA z wyłączeniem Rosji. Tytuł trafi na komputery osobiste oraz konsole jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Koch Media przeprowadzi również kampanię marketingową związaną z dystrybucją gry Blair Witch.
To pierwsza nasza produkcja, która będzie miała globalną dystrybucję retail. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni, a data premiery wersji pudełkowej nie jest przypadkowa. Blair Witch trafi do sklepów przed świętami dzięki czemu powinniśmy osiągnąć istotną sprzedaż. Nasz partner przeprowadzi mocną kampanię marketingową co powinno wspomóc również sprzedaż w dystrybucji cyfrowej. – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
Przypominamy, że Blair Witch zadebiutował w sierpniu tego roku na komputerach osobistych oraz konsoli Xbox One. Tytuł zebrał świetne recenzje w renomowanych magazynach branżowych (IGN, God is a Geek, Rely on Horror) oraz został nominowany do nagrody Golden Joystick Awards. Gra zaliczyła najlepsze otwarcie w historii Bloober Team a spółka ugruntowała swoją pozycję wśród kluczowych i najpopularniejszych horrorów na rynku.