Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Pierwsze sukcesy UNIMOT w sprzedaży asfaltów

Udostępnij

Nowo pozyskany przez UNIMOT S.A. zespół specjalistów zajmujący się importem i dystrybucją produktów asfaltowych, już we wrześniu osiągnął gotowość operacyjną i rozpoczął sprzedaż realizując 100% postawionych przed nim celów. 

Dział produktów asfaltowych w grupie kapitałowej UNT (UNIMOT) pojawił się pod koniec sierpnia 2019, a już we wrześniu bieżącego roku osiągnął gotowość operacyjną i rozpoczął aktywną sprzedaż. Zespół dziesięciu specjalistów pod kierownictwem Tomasza Borodzieja zrealizował ponad 100% planu na pierwszy miesiąc działalności i może się pochwalić się dystrybucją ponad 10 000 ton produktów asfaltowych.

– Cieszę się, że cały proces transformacji i organizacji łańcucha logistycznego wraz z przepływem produktów asfaltowych pomiędzy naszymi kluczowymi miejscami zaopatrzenia, a klientami znajdującymi w Grupie UNIMOT przebiegł w tak ekspresowym tempie – mówi Tomasz Borodziej, Dyrektor Działu AVIA Bitumen. Jestem również dumny, że zespół AVIA Bitumen, którym mam przyjemność kierować już w pierwszym miesiącu działalności był w stanie wypracować sprzedaż, która przekroczyła postawione przed nami założenie biznesowe. Wierzę, że to dobra prognoza na pozostałą część roku oraz najbliższe lata – dodaje Borodziej.

Warto również podkreślić, że produkty asfaltowe sprzedawane obecnie z ramienia Grupy Kapitałowej UNIMOT będą oferowane na rynku pod marką AVIA Bitumen. Wynika to ze strategii rozwoju Grupy, która zakłada sprzedaż wszystkich produktów i usług w pod europejską marką AVIA. Pod tą marką Grupa rozwija także w Polsce sieć stacji paliw oraz inne linie biznesowe takie jak hurtową sprzedaż paliw, energii i gazu. AVIA to silna marka, która obecna jest w 15 krajach Europy na rynku paliwowo energetycznym co będzie miało istotny wpływ na postrzeganie oferty produktów asfaltowych UNIMOT na rynkach zagranicznych.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus