Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Pierwsze sukcesy UNIMOT w sprzedaży asfaltów

Udostępnij

Nowo pozyskany przez UNIMOT S.A. zespół specjalistów zajmujący się importem i dystrybucją produktów asfaltowych, już we wrześniu osiągnął gotowość operacyjną i rozpoczął sprzedaż realizując 100% postawionych przed nim celów. 

Dział produktów asfaltowych w grupie kapitałowej UNT (UNIMOT) pojawił się pod koniec sierpnia 2019, a już we wrześniu bieżącego roku osiągnął gotowość operacyjną i rozpoczął aktywną sprzedaż. Zespół dziesięciu specjalistów pod kierownictwem Tomasza Borodzieja zrealizował ponad 100% planu na pierwszy miesiąc działalności i może się pochwalić się dystrybucją ponad 10 000 ton produktów asfaltowych.

– Cieszę się, że cały proces transformacji i organizacji łańcucha logistycznego wraz z przepływem produktów asfaltowych pomiędzy naszymi kluczowymi miejscami zaopatrzenia, a klientami znajdującymi w Grupie UNIMOT przebiegł w tak ekspresowym tempie – mówi Tomasz Borodziej, Dyrektor Działu AVIA Bitumen. Jestem również dumny, że zespół AVIA Bitumen, którym mam przyjemność kierować już w pierwszym miesiącu działalności był w stanie wypracować sprzedaż, która przekroczyła postawione przed nami założenie biznesowe. Wierzę, że to dobra prognoza na pozostałą część roku oraz najbliższe lata – dodaje Borodziej.

Warto również podkreślić, że produkty asfaltowe sprzedawane obecnie z ramienia Grupy Kapitałowej UNIMOT będą oferowane na rynku pod marką AVIA Bitumen. Wynika to ze strategii rozwoju Grupy, która zakłada sprzedaż wszystkich produktów i usług w pod europejską marką AVIA. Pod tą marką Grupa rozwija także w Polsce sieć stacji paliw oraz inne linie biznesowe takie jak hurtową sprzedaż paliw, energii i gazu. AVIA to silna marka, która obecna jest w 15 krajach Europy na rynku paliwowo energetycznym co będzie miało istotny wpływ na postrzeganie oferty produktów asfaltowych UNIMOT na rynkach zagranicznych.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus