Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) w III kwartale 2019 r. były równe 74 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu 2018 r. oznacza to wzrost o 5% r/r. Sprzedaż w segmencie detalicznym między lipcem, a wrześniem 2019 r. wzrosła o 20% r/r, a w segmencie B2B spadła o -52% r/r.
"Spółka zwraca uwagę, że w segmencie B2B przychody w roku bieżącym, w związku z innymi terminami dostaw, charakteryzują się odmiennym rozkładem w ujęciu kwartalnym niż w roku ubiegłym. Spadek sprzedaży w tym segmencie w III kwartale 2019 roku w porównaniu do III kwartału 2018 roku wynika z faktu, iż w roku 2018 część przychodów (...) została rozpoznana w III kwartale, podczas gdy w 2019 roku przychody z tytułu realizacji analogicznej umowy (...) zostaną rozpoznane w IV kwartale bieżącego roku" - czytamy w komunikacie
Od początku bieżącego roku spółka wypracowała łącznie 180,9 mln zł przychodów, o 12% więcej niż w analogicznym okresie 2018 r.