Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Liczba aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium przekroczyła 2 miliony

Udostępnij

Liczba aktywnych klientów detalicznych MIL (MILLENNIUM) przekroczyła dwa miliony. Bank odnotowuje szybkie tempo wzrostu liczby klientów, co świadczy o wysokiej skuteczności jego strategii. Rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych. Już ponad 1,5 mln klientów korzysta z bankowości internetowej i mobilnej. W pierwszym półroczu br. 90% nowych lokat terminowych i 51% kredytów gotówkowych została założona właśnie w tych kanałach.

- Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na lata na lata 2018-2020, opartą na klientocentryzmie, behawioralnej personalizacji i dalszej cyfryzacji. Założyliśmy w niej, że do roku 2020 znajdziemy się wśród największych i najbardziej efektywnych banków w Polsce, m.in. podwajając tempo akwizycji
i zdobywając w ciągu trzech lat 600 tys. nowych aktywnych klientów. Dziś z radością możemy przekazać, że liczba naszych aktywnych klientów detalicznych przekroczyła 2 miliony, a wkrótce, po połączeniu
z Euro Bankiem, będzie jeszcze wyższa
– powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

Od początku 2018 roku bank powiększył bazę aktywnych klientów detalicznych o 364 tys. Kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku jest Konto 360°, odpowiadające na codzienne potrzeby klientów, dające dostęp do wielu innowacyjnych, cyfrowych usług. Bank Millennium jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce. W programie rekomendacyjnym „Lubię to Polecam” zarejestrowało się już ponad 550 tys. klientów.

- Odnotowujemy rekordowe tempo wzrostu i rosnącą aktywność klientów. Nie byłoby to możliwe bez zrozumienia, że dla powodzenia biznesu kluczowe jest postawienie potrzeb klienta w centrum uwagi, dostarczanie im najlepszych z możliwych doświadczeń oraz zdolność do budowania długoterminowych, trwałych i opartych na zaufaniu relacji. Nasz sukces nie byłby też możliwy bez utalentowanych
i zaangażowanych pracowników – powiedział Joao Bras Jorge.

Klienci doceniają starania banku. Bank Millennium został uznany za lidera Customer Experience w sektorze finansowym i znalazł się w pierwszej dziesiątce stu najlepiej ocenianych marek w Polsce, jest też najlepszym bankiem w Polsce w budowaniu relacji z klientem.  

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus