Do sklepów Apple i Google na całym świecie trafiła gra Mighty Heroes Grupy BoomBit, polskiego dewelopera i wydawcy gier na platformy mobilne. To stworzona w modelu GaaS kolekcjonerska gra karciana, w której gracze wcielają się w potężnych bohaterów walczących ze sobą przy użyciu niesamowitych czarów i fantastycznych popleczników. Wczoraj rozpoczęła się promocja (tzw. featuring) gry w AppStore.
Rdzeń rozgrywki to pojedynki pomiędzy graczami. Przy pomocy specjalnych kart rzucają czary i przywołują rozmaite postaci i stworzenia. Celem każdego pojedynku jest zmniejszenie puli punktów życia przeciwnika do zera. Droga do niego wymaga jednak umiejętności przewidywania, strategii i zdolności do tworzenia zwycięskich talii.
- Mighty Heroes jest po brzegi wypełnione przepięknie wykonaną treścią. Ręcznie rysowana grafika na 180 kartach przedstawia fantastyczne bestie, potężne czary i niesamowite akcje, zaś każdy z dziesięciu bohaterów obdarzony jest swoją własną osobowością dzięki profesjonalnie nagranym kwestiom dialogowym. Nasza gra łączy w sobie najpopularniejsze i najbardziej rozpoznawalne motywy światów fantasy, dzięki czemu gracze od razu poczują się w tym uniwersum jak u siebie w domu. – mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BBT (BOOMBIT)
Podstawy Mighty Heroes są wyjątkowo łatwe w opanowaniu dzięki intuicyjnemu interfejsowi mobilnemu. Tworzona przez weteranów rynku gra od samego początku powstawało jako mobilna karcianka, co oznacza, że wszystkie zawarte w niej rozwiązania oraz mechaniki zostały dostosowane do specyfiki tego wymagającego segmentu. Dzięki temu Mighty Heroes zręcznie unika pułapek, w które często wpadają gry z tego bardzo popularnego gatunku, kiedy przenoszone są na platformy mobilne.
- Chcieliśmy, by gra miała swoją premierę wcześniej, natomiast w fazie soft launch cieszyła się na tyle dużą popularnością, że postanowiliśmy przetłumaczyć ją na kilka dodatkowych języków. Mamy nadzieję, że gracze na całym świecie pokochają ręcznie rysowany świat Mighty Heroes. - mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit S.A.
Gra jest dostępna dla użytkowników systemu iOS i Android od 19 sierpnia, natomiast 22 sierpnia sklep Apple rozpoczął promocję Mighty Heroes (tzw. featuring). Gra dostępna jest w modelu free-to-play.
BoomBit osiągnął w lipcu przychody na poziomie 4,65 mln zł. To wynik o 19,3% lepszy niż w czerwcu. Wydane przez Grupę gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 3,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1,3 mln zł.