Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Polska sieć detaliczna marki Coccodrillo zwiększa sprzedaż

Udostępnij

Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, w lipcu wypracował 1,9 mln zł przychodów w krajowym sklepie internetowym – jest to wynik o 23 proc. wyższy w porównaniu do poprzedniego roku. W minionym miesiącu w polskich sklepach stacjonarnych sprzedaż wyniosła 14 mln zł, co oznacza wzrost o 6 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

- Cieszą nas coraz lepsze wyniki sprzedaży Grupy CDRL, a w szczególności wzrost zainteresowania naszym kanałem e-commerce. Letnia oferta produktowa została przyjęta z dużym entuzjazmem wśród naszych klientów. Rekordy sprzedażowe potwierdzają słuszność przyjętej i realizowanej przez nas strategii – mówi Marek Dworczak, prezes CDL (CDRL).

Narastająco, od stycznia do lipca bieżącego roku, polska sieć detaliczna marki Coccodrillo wypracowała 84,5 mln zł przychodu, co oznacza wzrost o 5 proc w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. W tym okresie, w krajowym kanale internetowym, sprzedaż wyniosła 13,2 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 23 proc.

Wraz z początkiem lipca marka Cocodrillo dołączyła do grona firm wspierających wydarzenia w ramach Sceny Kulturalnej. To największy projekt letni na polskim wybrzeżu, realizowany wspólnie z telewizją Polsat. Od 1 lipca do 23 sierpnia, w pięciu nadmorskich miejscowościach, na wypoczywających czeka szereg atrakcji, między innymi kabarety, koncerty oraz przedstawienia dla dzieci. W związku z tym projektem powstały specjalne spoty reklamowe promujące markę oraz wydarzenie. Będą one wyświetlane w trakcie kulturalnych wydarzeń oraz zostaną wyemitowane w telewizji Polsat i Polsat News – spółka szacuje, że dotrą one do prawie 1 mln tys. widzów.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus