BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, osiągnął w lipcu przychody na poziomie 4,65 mln zł. To wynik o 19,3% lepszy niż w czerwcu. Grupa przygotowuje się do premier nowych gier GaaS oraz zwiększa wydatki na User Acquisition, co ma umożliwić osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach.
W lipcu wydane przez Grupę gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 3,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1,3 mln zł. Zgodnie z zapowiedziami Zarządu wzrosły wydatki na User Acquisition (UA) – w ubiegłym miesiącu przekroczyły 2 mln zł.
- Jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z lipcowych wyników, tym bardziej, że nie mieliśmy w ubiegłym miesiącu żadnej istotnej premiery. Nasze gry wciąż są bardzo dobrze oceniane przez platformy dystrybucyjne – w lipcu Darts Club otrzymała drugiego już feature’a od Google Play, natomiast wczoraj Idle Coffee Corp była grą dnia w amerykańskim App Store. To pokazuje jaki potencjał mają nasze produkcje – komentuje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit SA – W lipcu zintensyfikowaliśmy wydatki na pozyskiwanie graczy. Już teraz widzimy pierwsze efekty tych działań, natomiast warto pamiętać, że optymalne efekty kampanie UA osiągają po 60-90 dniach od ich rozpoczęcia – dodaje Prezes BBT (BOOMBIT).
BoomBit przygotowuje się do premier kolejnych gier GaaS. W III kwartale do sklepów App Store i Google Play na całym świecie trafią m.in. karcianka Mighty Heroes oraz tzw. „clicker” - Idle Microchip Factory.
- Z niecierpliwością czekamy na premiery tych gier. Jeśli chodzi o Mighty Heroes – chcieliśmy, by gra miała swoją premierę już w lipcu, natomiast w fazie soft launch cieszyła się na tyle dużą popularnością wśród graczy, że postanowiliśmy przetłumaczyć ją na kilka dodatkowych popularnych języków. Wierzymy zatem w sukces naszych najbliższych premier - mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit SA
Rozwój Grupy w dalszej części rokubędą także wspierać wspólne przedsięwzięcia (joint venture) BoomBit, czyli spółki SuperScale i MoonDrip. Ta pierwsza posiada unikatowe doświadczenie i narzędzia w zakresie optymalizacji monetyzacji, LiveOps, User Acquisition oraz Business Intelligence. SuperScale wspiera zarówno tytuły wydawane przez Grupę, jak i świadczy usługi na rzecz innych, rozpoznawalnych globalnie producentów gier mobilnych. Z kolei MoonDrip będzie wydawać gry na rynku globalnym, w tym w Chinach, które są obecnie największym rynkiem gier mobilnych na świecie. Obecnie dwie gry tej spółki są w fazie soft launch.
W kwietniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, której wartość wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł). BoomBit zadebiutował na głównym rynku GPW 14 maja br.