Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody BoomBit wzrosły w lipcu o blisko 20%

Udostępnij

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier na platformy mobilne, osiągnął w lipcu przychody na poziomie 4,65 mln zł. To wynik o 19,3% lepszy niż w czerwcu. Grupa przygotowuje się do premier nowych gier GaaS oraz zwiększa wydatki na User Acquisition, co ma umożliwić osiąganie coraz wyższych przychodów w kolejnych miesiącach.

W lipcu wydane przez Grupę gry w formule GaaS wygenerowały przychody na poziomie 3,4 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły przychody na poziomie 1,3 mln zł. Zgodnie z zapowiedziami Zarządu wzrosły wydatki na User Acquisition (UA) – w ubiegłym miesiącu przekroczyły 2 mln zł. 

- Jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z lipcowych wyników, tym bardziej, że nie mieliśmy w ubiegłym miesiącu żadnej istotnej premiery. Nasze gry wciąż są bardzo dobrze oceniane przez platformy dystrybucyjne – w lipcu Darts Club otrzymała drugiego już feature’a od Google Play, natomiast wczoraj Idle Coffee Corp była grą dnia w amerykańskim App Store. To pokazuje jaki potencjał mają nasze produkcje – komentuje Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit SA – W lipcu zintensyfikowaliśmy wydatki na pozyskiwanie graczy. Już teraz widzimy pierwsze efekty tych działań, natomiast warto pamiętać, że optymalne efekty kampanie UA osiągają po 60-90 dniach od ich rozpoczęcia – dodaje Prezes BBT (BOOMBIT).

BoomBit przygotowuje się do premier kolejnych gier GaaS. W III kwartale do sklepów App Store i Google Play na całym świecie trafią m.in. karcianka Mighty Heroes oraz tzw. „clicker” - Idle Microchip Factory.

- Z niecierpliwością czekamy na premiery tych gier. Jeśli chodzi o Mighty Heroes – chcieliśmy, by gra miała swoją premierę już w lipcu, natomiast w fazie soft launch cieszyła się na tyle dużą popularnością wśród graczy, że postanowiliśmy przetłumaczyć ją na kilka dodatkowych popularnych języków. Wierzymy zatem w sukces naszych najbliższych premier - mówi Hannibal Soares, Wiceprezes Zarządu BoomBit SA 

Rozwój Grupy w dalszej części rokubędą także wspierać wspólne przedsięwzięcia (joint venture) BoomBit, czyli spółki SuperScale i MoonDrip. Ta pierwsza posiada unikatowe doświadczenie i narzędzia w zakresie optymalizacji monetyzacji, LiveOps, User Acquisition oraz Business Intelligence. SuperScale wspiera zarówno tytuły wydawane przez Grupę, jak i świadczy usługi na rzecz innych, rozpoznawalnych globalnie producentów gier mobilnych. Z kolei MoonDrip będzie wydawać gry na rynku globalnym, w tym w Chinach, które są obecnie największym rynkiem gier mobilnych na świecie. Obecnie dwie gry tej spółki są w fazie soft launch.

W kwietniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, której wartość wyniosła 35,2 mln zł (w tym emisja nowych akcji 24,7 mln zł). BoomBit zadebiutował na głównym rynku GPW 14 maja br.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus