Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w czerwcu 2019 r. do 89,8 mln zł

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w czerwcu 2019 równe około 89,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 30,7%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w czerwcu 2019 r. do około 58,1 mln zł, czyli o 52,1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 29,3 mln zł, o 6,8% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 484,5 mln zł (+37,1% r/r). Za 306,6 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 158,1 mln zł jubilerski. To odpowiednio 51,9% i 20,8% wzrost w stosunku do okresu styczeń – czerwiec 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 53,1 % i była wyższa od marży osiągniętej w czerwcu 2018 roku o około 3,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-czerwiec 2019 wyniosła około 51,6% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec czerwca 2019 równa 53,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,2 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus