Firma Comarch podpisała umowę z towarzystwem ubezpieczeniowym AXA Luxembourg na wdrożenie i utrzymanie systemów zarządzania polisami i roszczeniami w obszarze opieki zdrowotnej: Comarch Life Insurance i Comarch Insurance Claims.
Celem ubezpieczyciela jest cyfryzacja i optymalizacja wszystkich procesów obsługi klienta związanych z opieką medyczną, ze szczególnym uwzględnieniem procedury zwrotu kosztów leczenia.
– Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu – wdrożenia systemu Comarch Digital Insurance - zdecydowaliśmy się na dwa nowe: Comarch Life Insurance i Comarch Insurance Claims, które obejmą zarządzanie polisami, ryzykiem i roszczeniami - informuje Georges Biver, Head of Life & Health w AXA Luxembourg.
Według Oliviera Vansteelandta, dyrektora ds. informatyki w AXA Luxembourg, ubezpieczyciel chciał zreorganizować swoje systemy w celu ich łatwiejszej współpracy z narzędziami zewnętrznymi, takimi jak CRM, zarządzanie dokumentami czy druk masowy. – Współpracując już z firmą CMR (COMARCH) w zakresie narzędzia sprzedażowego, myśleliśmy o rozszerzeniu tej współpracy, tak by ujednolicić nasze rozwiązania IT - podkreśla Vansteelandt.
Tony Ciccarella, Transformation Manager w AXA Luxembourg, zaznacza, że jednym z powodów, dla których wybrano ofertę Comarch był najwyższy poziom inwestycji w badania i rozwój dokonywanych przez firmę w porównaniu z innymi uczestnikami przetargu. – Dało nam to wgląd w perspektywy dla innowacji, nowych rynków i nowych klientów -wyjaśnia Ciccarella.
– W miarę zacieśniania się naszej współpracy dogłębnie zrozumieliśmy potrzeby AXA. Umożliwiło nam to idealne dopasowanie naszej oferty do tych potrzeb - mówi Emilie Peyroche d'Arnaud, AXA Global Account Manager z firmy Comarch.