Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

CDRL zaprezentuje markę Coccodrillo na targach we Florencji

Udostępnij

Grupa CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zaprezentuje swoją ofertę na tragach Pitti Immagine Bimbo we Florencji. To jedne z najważniejszych międzynarodowych targów referencyjnych mody dziecięcej i młodzieżowej. Wystawcami są wiodący projektanci i producenci ubrań dedykowanych najmłodszym z całego świata. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20 – 22 czerwca br.

- Udział w targach Pitti Immagine Bimbo to doskonała okazja by zaprezentować odzież, którą projektujemy potencjalnym nabywcom i franczyzobiorcom. Mamy możliwość by nawiązać współpracę z nowymi kontrahentami i partnerami z branży. Chcemy budować świadomość odbiorców marki Coccodrillo jako brandu oferującego modę dziecięcą wysokiej jakości w modnym, nowoczesnym wydaniu – mówi Marek Dworczak, prezes CDL (CDRL).

Pitti Immagine Bimbo to jedno z najważniejszych międzynarodowych targów mody dziecięcej i młodzieżowej. W trakcie wydarzenia prezentowane są najnowsze kolekcje wyróżniających się projektantów i producentów. – By móc wziąć udział w wydarzeniu należy przejść odpowiednie kwalifikacje prezentując markę i jej najnowszą kolekcję. To targi branżowe z ograniczonym dostępem – uczestnictwo w tym wydarzeniu jest potwierdzeniem unikalnego wzornictwa i renomy samej morki. Znaleźliśmy się w gronie wystawców, potwierdzając tym samym uznanie dla brandu Coccodrillo na międzynarodowej arenie – komentuje Agnieszka Nowak, Główny Projektant marki Coccodrillo.

Podczas targów spółka zaprezentuje odzież na sezon wiosna-lato 2020 - jest to łącznie 50 unikalnych kolekcji fashion dedykowanych niemowlętom, młodszym dzieciom oraz młodzieży. W ofercie, która zostanie zaprezentowana na targach znajdą się kolekcje elegancka, sportowa Active, Basic, a także bielizna, piżamy, akcesoria i buty.

- Nasze produkty kierujemy do odbiorców, którzy zwracają szczególną uwagę na jakość i unikalne, dziecięce wzornictwo. Oferujemy modne ubrania, precyzyjnie odszyte i wykonane z wysokogatunkowych, przyjaznych dzieciom materiałów. Chcemy zapewnić im komfort i stylowy wygląd na co dzień, nie tylko od święta – dodaje Marek Dworczak

Coccodrillo to międzynarodowa marka posiadająca ponad 500 salonów zlokalizowanych na trzech kontynentach oraz sklep online udostępniony w 5 wersjach językowych: polskiej, czeskiej, słowackiej, niemieckiej i angielskiej.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus