Grupa CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, zaprezentuje swoją ofertę na tragach Pitti Immagine Bimbo we Florencji. To jedne z najważniejszych międzynarodowych targów referencyjnych mody dziecięcej i młodzieżowej. Wystawcami są wiodący projektanci i producenci ubrań dedykowanych najmłodszym z całego świata. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20 – 22 czerwca br.
- Udział w targach Pitti Immagine Bimbo to doskonała okazja by zaprezentować odzież, którą projektujemy potencjalnym nabywcom i franczyzobiorcom. Mamy możliwość by nawiązać współpracę z nowymi kontrahentami i partnerami z branży. Chcemy budować świadomość odbiorców marki Coccodrillo jako brandu oferującego modę dziecięcą wysokiej jakości w modnym, nowoczesnym wydaniu – mówi Marek Dworczak, prezes CDL (CDRL).
Pitti Immagine Bimbo to jedno z najważniejszych międzynarodowych targów mody dziecięcej i młodzieżowej. W trakcie wydarzenia prezentowane są najnowsze kolekcje wyróżniających się projektantów i producentów. – By móc wziąć udział w wydarzeniu należy przejść odpowiednie kwalifikacje prezentując markę i jej najnowszą kolekcję. To targi branżowe z ograniczonym dostępem – uczestnictwo w tym wydarzeniu jest potwierdzeniem unikalnego wzornictwa i renomy samej morki. Znaleźliśmy się w gronie wystawców, potwierdzając tym samym uznanie dla brandu Coccodrillo na międzynarodowej arenie – komentuje Agnieszka Nowak, Główny Projektant marki Coccodrillo.
Podczas targów spółka zaprezentuje odzież na sezon wiosna-lato 2020 - jest to łącznie 50 unikalnych kolekcji fashion dedykowanych niemowlętom, młodszym dzieciom oraz młodzieży. W ofercie, która zostanie zaprezentowana na targach znajdą się kolekcje elegancka, sportowa Active, Basic, a także bielizna, piżamy, akcesoria i buty.
- Nasze produkty kierujemy do odbiorców, którzy zwracają szczególną uwagę na jakość i unikalne, dziecięce wzornictwo. Oferujemy modne ubrania, precyzyjnie odszyte i wykonane z wysokogatunkowych, przyjaznych dzieciom materiałów. Chcemy zapewnić im komfort i stylowy wygląd na co dzień, nie tylko od święta – dodaje Marek Dworczak
Coccodrillo to międzynarodowa marka posiadająca ponad 500 salonów zlokalizowanych na trzech kontynentach oraz sklep online udostępniony w 5 wersjach językowych: polskiej, czeskiej, słowackiej, niemieckiej i angielskiej.