Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż Grupy VRG wzrosła w maju 2019 r. do 96,1 mln zł

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VST (VISTULA) były w maju 2019 równe około 96,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2018 r. o około 42,4%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w maju 2019 r. do około 61,3 mln zł, czyli o 58,7% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 31,2 mln zł, o 20,2% więcej niż rok wcześniej.

Łącznie, od początku 2019 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 394 mln zł (+38,4% r/r). Za 248,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 128,7 mln zł jubilerski. To odpowiednio 51,9% i 24,4% wzrost w stosunku do okresu styczeń – maj 2018 r.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,1 % i była wyższa od marży osiągniętej w maju 2018 roku o około 1,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - maj 2019 wyniosła około 51,4% i była wyższa o 0,6 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec maja 2019 równa 53,4 tys. m2. Sklepy Bytom odpowiadały za 16,1 tys. m2.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus