Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

PlayWay sprzedał 53 tysiące sztuk gry "Uboat" w 72 godziny od premiery

Udostępnij

PlayWay poinformował, że gra Uboat po 72 godzinach od premiery została w kanałach online sprzedana w ilości ponad 53 000 sztuk. Kanały detaliczne i Kickstarter odnotowały ponad 3 700 aktywacji. Premiera gry, w formule wczesnego dostępu, miała miejsce 30 kwietnia 2019 r.

Gra została wykonana przez Deep Water Studio, jeden z wewnętrznych zespołów PLW (PLAYWAY). Jak podano, łączny udział w zysku netto ze sprzedaży gry dla zespołu nie przekracza 12%.

Część kosztów produkcji i marketingu gry zostały pokryte poprzez kampanię Kickstarter i sprzedaż modułu wody "PlayWay Water System" w sklepie Unity - a w całości zostały odrobione w pierwszej godzinie sprzedaży w sklepie Steam.

„Obecnie trwają prace nad rozwojem Gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Przejście Gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest na 2020 r. W planach jest także wydanie Gry w wersji mobilnej oraz na konsole” – czytamy w komunikacie

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus