Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Z café od dziś w portfolio PrimeBit Games

Udostępnij

PrimeBit Games, notowany na NewConnect deweloper gier, podpisał dziś umowę z DTP Soft na wydanie i sprzedaż gry Z café. DTP Soft sprzedał prawa do tytułu spółce PBT (PBGAMES) w zamian za 30 proc. udziałów w przyszłych przychodach. Obecnie produkcja jest w fazie beta, po dopracowaniu tytułu spółka wyda go ponownie jeszcze w tym miesiącu. Wartość projektu szacowana jest na ok. 0,5 mln zł.

- Udało nam się pozyskać prawa do tytułu o dużym potencjale komercyjnym. Spółka, z którą nawiązaliśmy współpracę zaufała naszemu doświadczeniu i wiedzy i umożliwiła nam rozwinięcie tego projektu. Na tym etapie tytuł jest jeszcze niedopracowany, chcemy go dokładnie przeanalizować i poznać, a następnie zaktualizować i udostępnić graczom w nowej, atrakcyjnej odsłonie – mówi Michał Ręczkowicz, prezes PrimeBit Games

Z café to tytuł z gatunku gier logicznych. Użytkownicy muszą przechodzić kolejne poziomy, aby rozwinąć swoją Z-kawiarnię. Na każdym etapie udostępniona jest plansza z klockami oraz nowe zadanie, z którym trzeba się zmierzyć. Celem gracza jest przesuwanie klocków w taki sposób, by w każdej kolumnie znalazły się przynajmniej trzy w tym samym kolorze. Po zdobyciu każdego z poziomów gracz otrzymuje nagrodę w postaci nowej dekoracji w kawiarni lub kolejnej funkcjonalności.

PrimeBit Games z chwilą podpisania umowy stał się jedynym właścicielem oraz wydawcą Z café. W zamian za prawa do gry DTP Soft otrzyma 30 proc. udziałów w przychodach wygenerowanych w przyszłości przez produkt.

- Po wprowadzeniu pierwszych zmian do gry, planujemy pozyskać dodatkowe fundusze na promocję i dalszy rozwój tytułu. Chcielibyśmy wydać Z café jeszcze w kwietniu i wówczas wdrożyć działania marketingowe. Będziemy pracować również nad dostosowaniem modelu monetyzacji – mówi Michał Ręczkowicz, prezes PrimeBit Games

Nowy produkt w portfolio PrimeBit Games zostanie udostępniony w modelu Game as a Service. Oznacza to, że spółka będzie na bieżąco obsługiwać tytuł, dostarczać graczom nowe treści i wprowadzać tzw. life operations, czyli wydarzenia sezonowe. Model monetyzacji oparto przede wszystkim o mikropłatności, ale również reklamy. W kolejnym etapie spółka zaangażuje zespół, który zbada kluczowe wskaźniki w grze, a następnie dostosuje najważniejsze parametry by jeszcze lepiej trafić do graczy i zwiększyć przychody z tytułu.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus