Lista chętnych na pełną wersję gry GREEN HELL tzw. wishlist, przekroczyła już 400 000. W związku z dużym zainteresowaniem, wprowadzeniem trybu „co-op” oraz planami rozbudowy gry, CRJ (CREEPYJAR) zdecydował już teraz przenieść GREEN HELL na najnowszy silnik Unity2018, który zwiększy możliwości i wydajność. Prace potrwają kilka dodatkowych tygodni. Dokładną datę premiery poznamy przed targami E3.
– Jesteśmy na finiszu. Gra byłaby już skończona, ale postanowiliśmy jeszcze bardziej zwiększyć jej atrakcyjność i przenieść się na silnik Unity 2018. Pozwolił on osiągnąć efekty niemożliwe na poprzedniej wersji silnika, zwłaszcza jeśli chodzi o tryb „story”, ale również poprawić wydajność. Jesteśmy przekonani, że gracze to docenią. Dlatego prace potrwają o kilka tygodni dłużej. Dokładną datę premiery pełnej wersji gry po konsultacjach z naszą agencją marketingową w Kanadzie podamy przed targami E3 – zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. Do tego czasu czeka nas kolejna duża aktualizacja – Mud Building Update. Trafi ona do użytkowników do końca marca. Wprowadza ona m.in. konstrukcje z błota, wykuwanie z żelaza, nowe wyzwania i przedmioty.
Od początku premiery w trybie early access GREEN HELL trafił do czołówki bestsellerów platformy STEAM. Grę oceniło już ponad 3 000 graczy, a mimo formuły early access gra utrzymuje wciąż 84% pozytywnych opinii wśród graczy na STEAM. Według szacunków Zarządu jeszcze sprzed premiery, w pierwszym roku życia gry GREEN HELL powinna się sprzedać w liczbie minimum 300 000 egzemplarzy. - Wydaje się, że te prognozy są bardzo ostrożne, zwłaszcza że nie uwzględniały trybu „co-op” - podsumowuje prezes.