Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2019 r. przez VST (VISTULA) wyniosły około 70,8 mln zł i były wyższe w porównaniu do analogicznego miesiąca 2018 r. o około 33,1%.
W podziale na poszczególne segmenty działalności operacyjnej, przychody zrealizowane w segmencie odzieżowym (czyli marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom) wyniosły około 47,3 mln zł (w tym sam Bytom 14,9 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2018 r. o około 44,0%.
Natomiast przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 21,3 mln zł i były r/r wyższe o około 24,4%.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,6 % i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2018 roku o około 0,6 p.p.” – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedażowa grupy na koniec stycznia 2019 roku wyniosła 51,2 tys. m2 (w tym Bytom 15,6 tys. m2).