Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Grupy VRG wzrosły w styczniu 2019 r. o 33,1% r/r do 70,8 mln zł

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2019 r. przez VST (VISTULA) wyniosły około 70,8 mln zł i były wyższe w porównaniu do analogicznego miesiąca 2018 r. o około 33,1%.

W podziale na poszczególne segmenty działalności operacyjnej, przychody zrealizowane w segmencie odzieżowym (czyli marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom) wyniosły około 47,3 mln zł (w tym sam Bytom 14,9 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2018 r. o około 44,0%.

Natomiast przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 21,3 mln zł i były r/r wyższe o około 24,4%.

„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,6 % i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2018 roku o około 0,6 p.p.” – czytamy w komunikacie

Łączna powierzchnia sprzedażowa grupy na koniec stycznia 2019 roku wyniosła 51,2 tys. m2 (w tym Bytom 15,6 tys. m2).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus