Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

My Beauty Spa: Stars & Stories w nowej odsłonie. Cherrypick Games ulepsza swój największy tytuł

Udostępnij

Zgodnie z zapowiedzią, Cherrypick Games – notowany na NewConnect producent gier mobilnych – wprowadzi w połowie lutego dużą aktualizację do swojego największego tytułu – My Beauty Spa: Stars & Stories. Nowa wersja ukaże się pod zmienioną nazwą – My Spa Resort – i zostanie uzupełniona m.in. o dodatkowe elementy premium, co wpłynie na poprawę retencji i monetyzacji gry. W styczniu spółka złożyła prospekt o przeniesienie notowań na główny rynek GPW. 

– W nowej odsłonie My Beauty Spa: Stars & Stories oddamy graczom jeszcze lepszy produkt, bardziej wydajny, uzupełniony o nowe funkcjonalności. Dla użytkowników premium przygotowaliśmy pakiety, które uatrakcyjnią ich rozgrywkę, chodzi m.in. o elementy wzbogacające luksusowe zabiegi czy atrakcje dla odwiedzających spa celebrytów. Dzięki dokładnie przeprowadzonej analizie zachowań graczy, wiemy w jaki sposób wprowadzać kolejne zmiany, aby były ciekawe dla odbiorców tytułu i wpływały na kluczowe dla nas wskaźniki. – mówi Marcin Kwaśnica, prezes CHP (CHERRY).  

W pierwszym kwartale 2019 roku spółka wprowadzi łącznie trzy większe aktualizacje. Pierwsza z nich miała miejsce w styczniu. Studio poprawiło funkcjonalności w grze i lepiej dostosowało parametry do jej użytkowników. Kolejny update związany z poprawą monetyzacji i retencji zapowiedziano na połowę lutego. Przy tej okazji, gra otrzyma także nową nazwę – Z przeprowadzonej przez nas analizy ASO wynika, że zmiana dotychczasowego tytułu My Beauty Spa: Stars & Stories na My Spa Resort pozytywnie wpłynie na niektóre z naszych KPIs, dlatego po lutowej aktualizacji gra będzie funkcjonować pod taką właśnie nazwą. – dodaje Kwaśnica. 

W marcu spółka zwiększy wydatki na tzw. user acquisition, czyli pozyskiwanie graczy, co znacząco ma wpłynąć na przychody z projektu. Cherrypick Games zapowiada jednocześnie, że nie będą to ostatnie zmiany, które wprowadzi w swoim kluczowym tytule. – Gry w modelu freemium funkcjonują na zasadzie game as a service, wymagają bieżącego reagowania i ciągłych zmian, które zapewnią rozrywkę stałym użytkownikom, dlatego systematycznie je aktualizujemy. Już teraz, dzięki dokładnej analizie narzędzi, którymi dysponujemy, udało nam się ulepszyć szereg kluczowych parametrów w grze. Dzięki temu, po zaplanowanej aktualizacji, uzyskamy wsparcie platform Apple Store i Google Play, co jest dla nas bardzo cenne. – dodaje Kwaśnica. 

My Beauty Spa: Stars & Stories miało swoją premierę w listopadzie ubiegłego roku. Gra spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem przez graczy. Dzięki promocji od Apple Store i Google Play, już w pierwszej dobie po globalnej premierze, zajmowała wysokie, często pierwsze miejsca w rankingu najpopularniejszych gier, m.in. w USA, Kanadzie, Rosji, Anglii czy Chinach.  

Na początku stycznia Cherrypick Games złożył wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego, w związku z zamiarem przeniesienia notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Przejściu nie będzie towarzyszyła emisji akcji. Spółka zadebiutuje niezwłocznie po zatwierdzeniu Prospektu. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus