Ultimate Games, producent i wydawca gier, specjalizujący się w popularnych symulatorach wędkarstwa w 2018 r. według wstępnych szacunków zarobił ponad 2 mln zł netto przy przychodach rzędu 4,7 mln zł. Spółka liczy na znaczące zwiększenie wyników w 2019 roku, poprzez rozszerzenie portfolio wydawniczego. W tym roku planowany jest także debiut na głównym parkiecie GPW.
W ubiegłym roku trwały prace nad stworzeniem nowych produkcji, a większość przychodów i zysków przyniosły gry wędkarskie, takie jak Ultimate Fishing Simulator w wersji na PC i Mobile.
Rok 2018 to była dla nas okresem intensywnej pracy nad nowymi produkcjami. Natomiast na bieżący rok planujemy prawdziwą ofensywę, chcąc wydać ponad 50 gier na kilka popularnych platform. Kluczowe tytuły powinny zadebiutować w II półroczu 2019 roku i właśnie wtedy powinien być dostrzegalny istotny wzrost wyników finansowych Spółki. W tym właśnie okresie na zyski będą miały wpływ także przychody z premier gier na Nintendo Switch, wydanych w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku – prognozuje Mateusz Zawadzki, CEO ULG (ULTGAMES).
Zarząd Spółki planuje rok do roku wykazywać stałe wzrosty w wynikach finansowych. Porównując 2017 rok z rokiem ubiegłym, Ultimate Games udało się osiągnąć 500% wzrost zysku netto. W najbliższych planach Spółki, oprócz przeniesienia się z NewConnect na rynek główny GPW, znajduje się także podpisanie wielu kolejnych umów i wydawanie dużej ilości nowych gier.
Rynek gier komputerowych jest bardzo nieprzewidywalny i niezbyt łaskawy. My jednak mamy wysoko postawione cele i będziemy dążyć do zwiększenia i zróżnicowania naszego portfolio. Liczymy, że wśród tak dużej ilości gier uda nam się znaleźć choćby jeden hit
o potencjale takim jak Car Mechanic Simulator czy House Flipper – dodaje Mateusz Zawadzki.
W 2019 roku Ultimate Games S.A. zamierza wydać ponad 50 gier, zarówno nowe produkcje, jak i porty wydanych już produkcji na nowe platformy. Wśród nich znajdują się między innymi Phantom Doctrine (Nintendo Switch), Professional Fishing (Mobile), Unlucky 7 (PC), Woodzone (PC) czy Deadliest Catch: The Game (PC), tworzone w ścisłej współpracy z Discovery Channel. Rok ten zapowiada się więc dla Spółki rekordowo, zarówno pod kątem liczby tytułów, jak i (mamy nadzieję) związanych z ich wydaniem przychodów oraz zysków.