Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) w lipcu br. wyniosły 10,8 mln zł i były wyższe o 12% r/r, poinformowała spółka. Narastająco w ciągu 7 miesięcy br. wzrosły o 13% r/r do 73,4 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w lipcu 9,6 mln zł i były wyższe o 11% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 1,1 mln zł i były niższe o 17% r/r, podano w komunikacie. W okresie styczeń-lipiec br. przychody te ukształtowały się na poziomach odpowiednio: 63,5 mln zł (wzrost o 14% r/r) i 9,5 mln zł (wzrost o 7% r/r).
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 150,9 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.