CDL (CDRL) zanotowało 13,1 mln zł przychodów z polskiej sieci detalicznej i 2,3 mln zł w kanale e-commerce w listopadzie, podała spółka. To wynik lepszy o odpowiednio 15% i 41% niż w roku ubiegłym. Łącznie przychody wypracowane przez 11 miesięcy bieżącego roku w Polsce sięgnęły ponad 155 mln zł.
"Za nami kolejny bardzo udany miesiąc, w którym możemy pochwalić się rekordowymi wynikami sprzedaży, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i kanale e-commerce. Marka Coccodrillo cieszy się bardzo dobrymi opiniami wśród swoich klientów, którzy doceniają m.in. wysoką jakość odzieży, bogaty asortyment i świetną obsługę w sklepach stacjonarnych" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Narastająco, od stycznia do listopada spółka wygenerowała 135,2 mln zł przychodów w polskich sklepach stacjonarnych oraz 19,8 mln zł w kanale e-commerce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3% i 32% w stosunku do roku ubiegłego.
"Po trzech kwartałach 2018 roku spółka wypracowała 14,1 mln zł zysku netto, który był dwukrotnie wyższy od zanotowanego w roku ubiegłym. Przychody ukształtowały się na poziomie 183,4 mln zł, a wynik EBITDA wyniósł 20,6 mln zł. Zanotowane rezultaty były wyższe od zeszłorocznych o odpowiednio 9,6% i 15,9%. Spółka zwiększyła również marżę na sprzedaży, która wzrosła o blisko 4 pkt. proc. do poziomu 55,3%" - czytamy.
Na koniec września w skład w skład Grupy wchodziło 505 punktów handlowych - 246 z nich to sklepy zlokalizowane w Polsce, 146 w innych państwach Unii Europejskiej, a 113 poza nią.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.