Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 28,7 mln zł w listopadzie 2018 r. i były wyższe o 9% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 17,4 mln zł w listopadzie i były wyższe o 24% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 11,2 mln zł i były niższe o 8% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-listopad przychody ogółem wzrosły o 15% r/r do 210,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 20% r/r do 167,1 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B spadły o 2% r/r do 42,2 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.