Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

IMS wraz z innymi inwestorami zawiązał spółkę Muzola

Udostępnij

IMS wraz z innymi inwestorami zawiązał Muzola Sp. z o.o. - spółkę celową do realizacji projektu szaf grających, podano w raporcie.

"Emitent objął 15% udziałów w ww. spółce. IMS w terminie 24 miesięcy liczonych od dnia przeniesienia praw własności intelektualnej […] posiadać będzie prawo do nabycia od inwestorów prywatnych (opcja call I) łącznie 45% udziałów w spółce celowej (22,5% od każdego z inwestorów prywatnych) za łączną cenę 22 500 zł, tj. 11 250 zł za 22,5% udziałów przysługujących każdemu z inwestorów prywatnych" - czytamy w komunikacie.

W przypadku powodzenia przedsięwzięcia emitent skorzysta z opcji call I i obejmie tym samym pakiet większościowy w Muzola, nabywając jednocześnie uprawnienie do powoływania większości członków zarządu tej spółki, podano także. 

"Emitent udzielił spółce Muzola pożyczki w wysokości 264 700 zł. Środki pieniężne przelewane będą w transzach, na żądanie pożyczkobiorcy. Pożyczkodawca ma prawo zażądać zwrotu pożyczki po 31 grudnia 2021 roku" - czytamy dalej.

Wcześniej w rozmowie z ISBnews wiceprezes IMS Piotr Bielawski, wskazywał, że spółka ocenia potencjał polskiego rynku na kilka tysięcy sztuk przy średniej cenie jednego urządzenia w wysokości 10-15 tys. zł.

Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus