Zakłady Mięsne Henryk Kania odnotowały 7,44 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2018 r. wobec 13,3 mln zł zysku rok wcześniej, podała KAN (KANIA) w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 16,52 mln zł wobec 23,25 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 290,27 mln zł w III kw. 2018 r. wobec 388 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2018 r. spółka miała 34,58 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 34,9 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 855,5 mln zł w porównaniu z 1 072,74 mln zł rok wcześniej.
"W kolejnych miesiącach spółka dalej zamierza rozwijać gamę oferowanych produktów plastrowanych, a także kontynuować rozwój produktowy w nowych kategoriach i segmentach rynku. Planuje także kontynuowanie poszerzania dotychczasowych kanałów sprzedaży oraz rozwój trwających współprac cobrandingowych m.in. z markami Energylandia oraz Develey Polska" - czytamy w raporcie.
Zakłady Mięsne Henryk Kania są notowane na rynku głównym warszawskiej giełdy od marca 2012 r.