CDL (CDRL) podjął uchwałę w sprawie ustanowienia programu emisji obligacji do kwoty 40 mln zł.Celem programu jest dywersyfikacja źródeł finansowania oraz optymalizacja kosztów działalności, podała spółka.
"W ramach programu spółka będzie mogła dokonywać wielokrotnych emisji niezabezpieczonych i zdematerializowanych obligacji na okaziciela. Obligacje emitowane w ramach programu będą proponowane do nabycia (...) poprzez skierowanie propozycji ich nabycia do inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w liczbie nie przekraczającej łącznie 149 osób (...) lub w przypadku, w którym minimalna kwota zapisu będzie wynosić 100 000,0 euro " - czytamy w komunikacie.
Decyzje dotyczące uruchamiania kolejnych emisji w ramach programu oraz ich wartości będą podejmowane w oparciu o bieżące potrzeby spółki związane z pozyskiwaniem finansowania. Szczegółowe parametry emisji obligacji będą ustalane przed emisją danej serii obligacji. Poszczególne serie obligacji emitowanych w ramach programu mogą przewidywać rejestrację obligacji w depozycie prowadzonym przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych oraz wprowadzenie obligacji do obrotu w alternatywnym systemie obrotu prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie lub BondSpot , podano także.
"Emisja obligacji w ramach uchwalonego programu jest rozważana przez emitenta, obok innych form finansowania dłużnego, jako źródło finasowania nabycia udziałów zagranicznej spółki posiadającej sieć sklepów z artykułami dla dzieci, w przypadku uzgodnienia warunków ich nabycia w ramach negocjacji (...)" - podano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.