Pointpack.pl rozpoczął długoterminową współpracę z firmą Cleveron w zakresie integracji systemowej na rynku polskim oraz dystrybucji automatów i robotów nadawczo-odbiorczych produkowanych przez Cleveron, podała spółka.
"Spółka zobowiązała się do prowadzenia działań sprzedażowych, ukierunkowanych na branże kurierską i sieci handlowe, korzystając ze wsparcia marketingowego Cleveron" - czytamy w komunikacie.
PNT (POINTPACK) rozważa rozbudowę własnej infrastruktury sieci punktów nadawczo-odbiorczych w oparciu o urządzenia Cleveron.
Pointpack.pl obsługuje sieć ponad 5 000 punktów nadawczo-odbiorczych, realizując procesy obsługi klienta i usługi w obszarze pierwszej i ostatniej mili dla firm kurierskich, a także integrując technologie w systemach kasowych, kasach fiskalnych i urządzeniach nadawczo-odbiorczych.
Pointpack.pl debiutuje dziś na NewConnect. Spółka przeprowadziła ofertę prywatną akcji i pozyskała 2,1 mln zł środków na dalszy rozwój.