Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

CDRL miało 5,36 mln zł zysku netto, 6,96 mln zł zysku EBIT w III kw. 2018 r.

Udostępnij

CDL (CDRL) odnotowało 5,36 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2018 r. wobec 4,05 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 6,96 mln zł wobec 5,55 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 71,58 mln zł w III kw. 2018 r. wobec 66,21 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2018 r. spółka miała 14,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 7 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 183,39 mln zł w porównaniu z 167,3 mln zł rok wcześniej.

"Wartość przychodów ze sprzedaży w grupie kapitałowej w okresie sprawozdawczym wyniosła 183 391 tys.zł, co stanowi wzrost do analogicznego okresu roku poprzedniego o 9,6%. Marża na sprzedaży w okresie od stycznia do września 2018 wyniosła 55,26%, gdzie w analogicznym okresie 51,33%. Grupa kapitałowa osiągnęła zysk na sprzedaży na poziomie 21 441 tys. zł, co stanowi wzrost o 45% w
stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk brutto wyniósł 17 535 tys. zł, co stanowi wzrost o 102% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w raporcie.

"Grupa nieustannie pracuje nad rozwojem i optymalizacją sieci sprzedaży zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Unii Europejskiej oraz poza UE. Na koniec okresu sprawozdawczego [30 września] w skład sieci sklepów wchodziło 505 punktów handlowych. W Polsce na dzień bilansowy grupa posiadała 246 sklepów o łącznej powierzchni 17 192 m2, w Europie 146 sklepów o łącznej powierzchni 7 347 m2, poza Unią Europejską 113 punktów handlowych. W stosunku do września 2017 roku ilość sklepów wzrosła o 10 sklepów" - czytamy także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2018 r. wyniósł 14,24 mln zł wobec 5,33 mln zł zysku rok wcześniej.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus