Vistula Group odnotowała 6,92 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2018 r. wobec 6,28 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
VST (VISTULA) w ramach segmentu odzieżowego uzyskała 1,55 mln zł zysku netto w III kwartale 2018 roku w stosunku o 1,5 mln zł zysku netto w III kwartale 2017 roku. Wynik netto segmentu jubilerskiego w III kwartale 2018 roku wyniósł 5,4 mln zł w stosunku do 4,8 mln zł w III kwartale 2017 roku, podano w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 10,05 mln zł wobec 9,65 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 180,09 mln zł w III kw. 2018 r. wobec 157,35 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2018 r. spółka miała 21,14 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 19,52 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 533,53 mln zł w porównaniu z 465,44 mln zł rok wcześniej. EBITDA wyniosła 43,68 mln zł wobec 42,77 mln zł rok wcześniej.
Na koniec III kwartału 2018 roku powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej zwiększyła się do 34,6 tys. m2 r/r, czyli 9% r/r. Wzrost powierzchni w segmencie odzieżowym wyniósł 6%, natomiast w segmencie jubilerskim powierzchnia zwiększyła się o ok. 16%. Na koniec III kwartału 2018 roku grupa posiadała sieć sprzedaży detalicznej, liczącą 430 lokalizacji łącznie z salonami franczyzowymi marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler, W.Kruk, podano także.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2018 r. wyniósł 9,01 mln zł wobec 8,31 mln zł zysku rok wcześniej.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ok. 685,9 mln zł w 2017 r.