Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w październiku br. wyniosła ok. 16,05 mln zł i była wyższa o ok. 7,3% w skali roku, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w okresie styczeń-październik 2018 roku wyniosła 156,6 mln zł i była wyższa o ok. 11,2% r/r, podano w komunikacie.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-październik wzrosła o 11,1% r/r do 150,67 mln zł, podano także.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-październik 82,41 mln zł i była wyższa o 15,9% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-październik 81,1 mln zł i była wyższa o 16,3% w skali roku.
Bytom prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.