LVC (LIVECHAT) miał 25 628 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według stanu na 1 listopada 2018 r., co oznacza wzrost o 15,3% r/r, podała spółka. W październiku liczba klientów wzrosła o 230 firm netto.
W ostatnim czasie zespół spółki pracuje nad ulepszaniem integracji pomiędzy swoimi autorskimi produktami, by korzystające z nich firmy mogły nie tylko wykorzystywać potencjał jednostkowych rozwiązań, ale także czerpać jak najwięcej z ich połączenia. Spółka kontynuuje rozwój na rynku globalnym, dostarczając produkty firmom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz większym korporacjom, wśród których można wymienić: Sony Mobile, Stripe, Asus czy Ryanair. Większość klientów LiveChat Software pochodzi z rynków anglojęzycznych, podano.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.