Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę RDN (REDAN) w czerwcu br. wyniosła 52 mln zł i była o 17% wyższa niż przed rokiem, podała spółka. W okresie 6 miesięcy br. sprzedaż Grupy wyniosła 282 mln zł i była wyższa o 11% niż przed rokiem.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2016 r. wyniósł 32 mln zł, co oznacza wzrost o 24% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 168 mln zł i była 19% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 369 sklepów własnych o łącznej powierzchni 84,6 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec czerwca 2015 r.
"Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku.W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 114 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w czerwcu 2015 r.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.