Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia we wrześniu br. wyniosła ok. 13,41 mln zł i była niższa o ok. 4,2% w skali roku, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w okresie styczeń-wrzesień 2018 roku wyniosła 140,55 mln zł i była wyższa o ok. 11,7% r/r, podano w komunikacie.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-wrzesień wzrosła o 8,4% r/r do 130,59 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-wrzesień 73,67 mln zł i była wyższa o 17% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-wrzesień 72,43 mln zł i była wyższa o 17,5% w skali roku.
Bytom prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.