Skonsolidowane przychody grupy kapitałowej HUB (HUBSTYLE) - właściciela marek odzieżowych - wzrosły w czerwcu o 93% i wyniosły 1 966 tys. zł, podała spółka.
"Osiągnięty poziom sprzedaży pokazuje, że realizujemy przyjętą strategię. Cieszy nas, że sprzedaż w czerwcu odbywała się na wysokiej marży, co pokazuje atrakcyjność naszych produktów. Największy udział we wzroście ma nasza najbardziej dojrzała marka, czyli Sugarfree, ale również nasze nowe koncepty poprawiają swoje wyniki" - powiedziała prezes HubStyle Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
"W czerwcu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle SA, do którego zalicza się m.in. Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 311 tys. zł, co oznacza wzrost o około 270% r/r oraz 23% m/m" - czytamy w komunikacie.
W segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut, wstępne przychody netto ze sprzedaży w czerwcu 2016 roku wyniosły około 656 tys. zł i były niższe r/r o około 1%, podano także.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.