TAR (TARCZYNSKI) odnotował 2,79 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2018 r. wobec 4,67 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 6,52 mln zł wobec 9,51 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 355,64 mln zł w I poł. 2018 r. wobec 358,18 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2018 r. wyniosła 0,45 mln zł wobec 4,76 mln zł zysku rok wcześniej.
Tarczyński jest producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.