Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Coccodrillo otwiera 15 sklepów w wakacyjnych lokalizacjach do końca VI

Udostępnij

CDL (CDRL) - właściciel marki Coccodrillo - otwiera 15 sklepów w wakacyjnych lokalizacjach do końca czerwca, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach, podała spółka.

"Liczymy, że nasza wakacyjna oferta spotka się z dużym zainteresowaniem wypoczywających nad Bałtykiem turystów. Przygotowaliśmy ją tak, by jak najlepiej sprostała ich potrzebom. Otwarcie nowych, sezonowych salonów ma dla nas dodatkowo wymiar promocyjny. Pokazanie się w tłumnie odwiedzanych latem miejscowościach postrzegamy bowiem jako sposób na pozyskanie sobie sympatii nowych klientów, którzy wcześniej mogli jeszcze nie mieć stałego kontaktu z Coccodrillo" – powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Nowe sezonowe salony czynne będą tylko podczas letnich wakacji, a w ich ofercie dostępne będą letnie kolekcje ubrań. Zagoszczą w Ustroniu Morskim, Niechorzu, Łebie, Pobierowie, Dźwirzynie, Rowach, Ustce, Karwii, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Jarosławcu, Dziwnowie, Mikołajkach, Solinie oraz wielkopolskim Skorzęcinie.

Całoroczne salony marki Coccodrillo nad morzem zlokalizowane są w dużych i średnich miastach, m.in. w Gdańsku, Koszalinie, Kołobrzegu, Świnoujściu oraz Darłowie.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus