CPS (CYFRPLSAT) podtrzymuje oczekiwanie średniego jednocyfrowego tempa wzrostu reklamy TV w tym roku, poinformował członek zarządu Maciej Stec.
"Podtrzymujemy, że zakładamy średni jednocyfrowy wzrost reklamy TV w tym roku. W I półroczu wpływ miał ogromny event, czyli mistrzostwa świata" - powiedział Stec na spotkaniu z dziennikarzami.
Wydatki na reklamę i sponsoring w II kw. wzrosły o 7,9%, z kolei przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wzrosły w tym okresie o 4,5%.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Do telekomunikacyjnej grupy Solorza-Żaka należy także Midas. W skład grupy kapitałowej wchodzą też m.in. spółki Centernet, Mobyland i Aero2.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus