BLO (BLOOBER) odnotował 0,68 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2018 r. wobec 0,37 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 1 mln zł wobec 0,75 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 7,46 mln zł w II kw. 2018 r. wobec 5,19 mln zł rok wcześniej.
W I poł. 2018 r. spółka miała 1,43 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 0,97 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 12,1 mln zł w porównaniu z 8,55 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-II kw. 2018 r. wyniósł 1,59 mln zł wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej.
"Na przychód w drugim kwartale złożyły się głównie - realizacja kolejnego (mniejszego) kamienia milowego w ramach umowy z Gun Media Holdings i sprzedaż gier 'Layers of Fear' (gdzie największy udział w drugim kwartale ma wersja na platformę Nintendo Switch) oraz '>observer_'. Sprzedaż tej ostatniej gry w pierwszym półroczu była niższa niż w wewnętrznych kalkulacjach, ale należy zauważyć, że zaplanowane działania promocyjne i sprzedażowe - już w III kwartale dają nadzieję na znacznie lepsze wyniki tego tytułu" - czytamy w raporcie.
Bloober Team pracuje obecnie nad 3 znaczącymi produkcjami, ale sprzedażowo działa również na polach rozszerzenia eksploatacji posiadanych przez siebie brandów, podkreśliła spółka.
"Zarząd emitenta prowadzi również działania w zakresie przeniesienia notowań spółki na główny parkiet GPW" - czytamy też w raporcie.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.