Stokrotka, spółka zależna Emperii, osiągnęła w lipcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł i były one wyższe o ok. 6,7% r/r, podała EMP (EMPERIA).
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 549 mln zł i były wyższe o 9,4% r/r, podano w komunikacie.
W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3% w porównaniu do lipca 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń- lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3% r/r.
W lipcu 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka oraz 2 markety Stokrotka. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. m2: 0,9 tys. m2 w supermarketach Stokrotka oraz 0,4 tys. m2 w marketach Stokrotka, 0,1 tys. m2 w marketach Stokrotka Express oraz 0,8 tys. mkw w sklepach franczyzowych, podano także.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2018 roku wyniosła 457. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2018 roku wyniosła 192 tys. m2.
Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.