Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 19,5 mln zł w lipcu 2018 r. i były wyższe o 15% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 17,4 mln zł w lipcu i były wyższe o 16% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 2,1 mln zł i były wyższe o 3% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-lipiec przychody ogółem wzrosły o 20% r/r do 111,1 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 21% r/r do 97,8 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B wzrosły o 11% r/r do 12,6 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.