Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Orange Polska przedłużył umowę licencyjną na użytkowanie marki Orange

Udostępnij

Orange Polska, Orange Brand Services Limited oraz Orange S.A. przedłużyły obowiązującą umowę dotyczącą użytkowania marki Orange przez OPL (ORANGEPL) na okres od 24 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2019 r., bez zmiany warunków finansowych tej umowy, podała spółka.

"W dniu 18 lipca 2018 r. umowa licencyjna została pozytywnie zaopiniowana przez radę nadzorczą Orange Polska (powzięta głosami niezależnych członków rady nadzorczej). Niezależnej oceny umowy licencyjnej dokonała firma PwC, która potwierdziła rzetelność warunków finansowych umowy dla spółki" - czytamy w komunikacie.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus