Passus, który dziś zadebiutował na rynku NewConnect stawia m.in. na rozbudowę grupy i rozwój sprzedaży zagranicznej, poinformował prezes Tadeusz Dudek.
„Jako spółka notowana na NewConnect planujemy przyspieszenie rozwoju naszych produktów i ich funkcjonalności, a także rozbudowę grupy kapitałowej i sprzedaż własnych produktów na rynkach zagranicznych" - powiedział Dudek podczas debiutu spółki na NewConnect.
Dodał, ze spółka szuka możliwości przejęć w segmentach cloud, bezpieczeństwo, czy rozwiązywanie problemów wydajności aplikacji.
„Mamy pierwszych partnerów za granicą, ale planujemy otwierać własne oddziały zagraniczne. W pierwszej kolejności w krajach w ramach UE" - dodał prezes.
W 2017 roku przychody wyniosły 27 mln zł, zysk netto 2,08 mln, EBITDA 3,238 mln zł.
Według słów prezesa PAS (PASSUS) ewentualne przejście na GPW z NewConnect to perspektywa 3-4 lat.
Wśród klientów spółki są czołowe banki, firmy telekomunikacyjne, energetyczne i paliwowe w Polsce.
Passus jest liderem polskiego rynku APM/NPM (Application/Network Performance Management). Spółka podczas realizacji projektów dla klientów wykorzystuje zarówno własne rozwiązania, jak i niszowe produkty o bardzo dużych możliwościach - stworzone m.in. przez firmy zaliczane do grona Liderów Gartnera. Z usług Passusa korzysta ponad 300 największych polskich firm i instytucji.