Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

PKO BP: Kantor walutowy w iPKO jest już dostępny przez całą dobę

Udostępnij

Klienci dokonali w kantorze online w iPKO już ponad 100 tysięcy transakcji, podał PKO Bank Polski (PKO (PKOBP)). Waluty można wymieniać zarówno w serwisie transakcyjnym iPKO, jak i w aplikacji mobilnej IKO.

"W ciągu pół roku do kantoru internetowego PKO Banku Polskiego zalogowało się 35 tysięcy klientów, którzy dokonali łącznie już ponad 100 tysięcy transakcji walutowych, najczęściej w euro, dolarach, koronach norweskich i frankach szwajcarskich. Z myślą o wakacyjnych potrzebach klientów rozszerzyliśmy od teraz godziny działania kantoru w iPKO i można z niego korzystać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu" - powiedział dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim Paweł Placzke, cytowany w komunikacie.

Najnowsza wersja IKO została wzbogacona o kolejne udogodnienia w zakresie zarządzania kartami, m.in. zastrzeganie, zamawianie i aktywację karty oraz obsługę karty wielowalutowej, podano również.

Bank przypomniał też, że od 1 czerwca br. każda karta debetowa do konta prowadzonego w PLN posiada jednocześnie funkcję wielowalutową. Wystarczy do karty podpiąć rachunek lub rachunki walutowe w jednej z 7 walut i rozliczać bezpośrednio w walutach transakcje kartowe. Konto walutowe można zasilić np. w kantorze online w IKO lub iPKO, wówczas transakcje rozliczane są automatycznie na właściwym rachunku walutowym, a klient nie musi ponosić kosztów przewalutowania. Za rachunek walutowy nie jest pobierana miesięczna opłata, gdy jest on podpięty do karty wielowalutowej.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 296,91 mld zł na koniec 2017 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus