Dobry Wybór, parasolowa marka własna EUR (EUROCASH) wprowadzona na rynek w 2011 r., przechodzi rebranding, który ma zakończyć się do końca 2016 r. Zmniejszona zostanie liczba produktów z 600. ponad 60 marek do około 400. w ramach 33 marek, podała spółka.
„Oferta marki Dobry Wybór skupiać się będzie wyłącznie na sprawdzonych produktach, o konkurencyjnej jakości oraz dostępnych w atrakcyjnej cenie. Na opakowaniach wyrobów i materiałach promujących markę własną Eurocash nie będzie już wizerunku Ewy Wachowicz, która w ostatnich latach pełniła rolę ambasadorki marki" – powiedział dyrektor działu marki własnej w Eurocash Łukasz Partyka, cytowany w komunikacie.
„Zawężenie oferty marki Dobry Wybór i jednoczesne wzmocnienie jej jakości, zmiana opakowań, eksponowanie pozytywnych cech produktów oraz nowa, spójna stylistyka – to główne elementy rozpoznawcze odświeżonej marki własnej Grupy Eurocash" – podano także.
Produkty z logo Dobry Wybór dostępne będą zarówno w blisko 200 hurtowniach Eurocash Cash & Carry, jak i w kilkunastu tysiącach sklepów detalicznych zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich współpracujących z hurtownikiem - w placówkach abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Gama, Euro Sklep czy Lewiatan oraz m.in. na stacjach benzynowych zaopatrywanych przez Eurocash.
Pełny proces rebrandingu zostanie przeprowadzony do końca 2016 r. Wówczas wszystkie produkty z logo Dobry Wybór będą dostępne już w nowych opakowaniach.
Grupa Eurocash to największa polska grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash sieci franczyzowych i partnerskich skupionych jest ok. 13 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.