Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła 38 mln zł w lutym 2016 r. i była o 8% wyższa niż rok wcześniej. W okresie styczeń-luty br. sprzedaż wyniosła 76 mln zł i była wyższa o 11% r/r, podał RDN (REDAN).
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2016 r. wyniósł 21 mln zł, co oznacza wzrost o 17% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 43 mln zł i była 17% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2016 r. wyniosła 17 mln zł i była na tym samym poziomie, co w lutym poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 33 mln zł i była 3% wyższa niż rok wcześniej, podano również.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 120,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% r/r. Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 355 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,5 tys. m2 i była na poziomie 16% wyższym r/r. Natomiast punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash miały 42,1 tys. m2, tj. o 2% więcej niż w lutym 2015 r.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.