CDL (CDRL) odnotowało 0,31 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2018 r. wobec 1,18 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 1,12 mln zł wobec 2,85 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 63,03 mln zł w I kw. 2018 r. wobec 50,45 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2018 r. wyniósł 2,29 mln zł wobec 2,16 mln zł zysku rok wcześniej.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus