Cyfrowy Polsat podtrzymuje oczekiwanie średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2018 r., poinformował członek zarządu grupy Maciej Stec.
„Wzrost rynku reklamy TV w I kwartale nas nieco zaskoczył swoją dynamiką, ale utrzymujemy oczekiwanie średniego jednocyfrowego wzrostu reklamy TV w tym roku" - powiedział Stec podczas spotkania z dziennikarzami.
Wydatki na reklamę i sponsoring w I kwartale wzrosły o 9,6%, z kolei przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wzrosły w tym okresie o 15,1%.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Do telekomunikacyjnej grupy Solorza-Żaka należy także Midas. W skład grupy kapitałowej wchodzą też m.in. spółki Centernet, Mobyland i Aero2.