Skonsolidowane przychody ze sprzedaży WTN (WITTCHEN) wyniosły 14,6 mln zł w kwietniu 2018 r. i były wyższe o 27% w skali roku, poinformowała spółka.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 12,1 mln zł w kwietniu i były wyższe o 26% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 2,3 mln zł i były wyższe o 34% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-kwiecień przychody ogółem wzrosły o 20% r/r do 57,8 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 22% r/r do 50,8 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B wzrosły o 8% r/r do 6,7 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.