WTN (WITTCHEN) chce zwiększyć sieć sprzedaży do co najmniej 100 punktów na koniec 2018 r. wobec 88 sklepów i wysp na koniec ub.r., poinformował prezes Jędrzej Wittchen.
"W kolejnych latach zamierzamy dalej inwestować w naszą markę i jej postrzeganie. Realizujemy tę strategię dbając przede wszystkim o jakość i rozwój produktu nie zapominając jednocześnie o odpowiedniej komunikacji. W 2017 roku podjęliśmy współpracę z agencją reklamową i zwiększyliśmy naszą obecność w mediach, w tym w telewizji. Planujemy otworzyć więcej obiektów niż w poprzednich okresach, tak aby na koniec 2018 roku nasza sieć krajowa obejmowała przynajmniej sto punktów detalicznych. Koncentrujemy się także na rozwoju sprzedaży internetowej w krajach w których jesteśmy już obecni, stawiając kolejne kroki na drodze rozwoju międzynarodowego" - napisał Wittchen w liście do akcjonariuszy.
Konkretne lokalizacje oraz terminy otwarć poprzedzone będą szczegółową analizą atrakcyjności dostępnych powierzchni handlowych oraz możliwością uzyskania atrakcyjnych warunków wynajmu, podała spółka w raporcie rocznym.
Na dzień 31 grudnia 2017 roku stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmowała 88 sklepów i wysp Wittchen. W roku 2017 Wittchen otworzył 8 nowych salonów sprzedaży detalicznej. Łączna powierzchnia handlowa brutto zwiększyła się o 647 m 2 (10,4%) i na koniec 2017 roku wynosiła 6 891 m2 (88 stałych punktów sprzedaży: 65 salonów, 19 outletów, 4 wyspy). Jednocześnie w tym okresie grupa zmieniła markę sklepów VIP Collection na Wittchen Travel.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.